Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/1890
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Комилова, МАлохат, Ферузахона Исканжданова | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T05:20:56Z | - |
dc.date.available | 2022-02-10T05:20:56Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/1890 | - |
dc.description.abstract | педагогический процесс начинается с проектирования с её целей | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ОПИ Республика илмий– услубий анжуман материаллари Тошкент- | en_US |
dc.subject | процесс | en_US |
dc.subject | проектирование | en_US |
dc.title | Основные факторы интенсификации обучения | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Thesis, Articles |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
основные факторы интенсификации.PDF | 2.68 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.