Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3222
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБобоева З.Н.-
dc.date.accessioned2022-10-11T12:14:44Z-
dc.date.available2022-10-11T12:14:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3222-
dc.description.abstractҲозирги кунда таълим тизимининг асосий мақсади ижодий фикрлайдиган ва эркин фикр юритувчи мутахассисларни тарбиялашдан иборат. Ижодий фикрлашни ривожлантириш - таҳлил, синтез, таққослаш, умумлаштириш, таснифлаш, режалаштириш, теранликни, тасаввурни ривожлантиришни таъминлайди. Таълим усулларини танлашда дарснинг мазмунини, мақсади, вазифаларга мувофиқлигини эътиборга олинганда кўзда тутилган самарага эришилади.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherУзбекистан Ташкентen_US
dc.subjectПАТОЛОГИК ФИЗИОЛОГИЯ,ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВЛИК ХУСУСИЯТИНИen_US
dc.titleПАТОЛОГИК ФИЗИОЛОГИЯ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВЛИК ХУСУСИЯТИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ УСУЛЛАРИen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thesis, Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezis 1..docxПАТОЛОГИК ФИЗИОЛОГИЯ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВЛИК ХУСУСИЯТИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ УСУЛЛАРИ13.95 MBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.