Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/9838
Title: YANGI DARAJA: H5P PLATFORMASINING INTERAKTIV KONTENTI VA TALABALARNING BIOFIZIKANI OʻRGANISHGA MOTIVATSIYASI
Other Titles: YANGI DARAJA: H5P PLATFORMASINING INTERAKTIV KONTENTI VA TALABALARNING BIOFIZIKANI OʻRGANISHGA MOTIVATSIYASI
Authors: Bazarbayev, Muratali
Xayitova, Yulduz Davlatovna
Keywords: H5P, biofizikani oʻqitish, interaktiv, LMS, motivatsiya, HTML5, talabalarning mustaqil ishi.
Issue Date: 29-Dec-2023
Publisher: Gumanitar va tabiiyanlar jurnali
Abstract: H5P (HTML 5 toʻplami) - bu veb-brauzerlar va veb-platformalar, xususan LMS Moodle (ta’limni boshqarish tizimi, virtual o'quv muhiti) uchun plagin boʻlib, u taqdimotlar, videolar, audio, matnlar, tasvirlar asosida interaktiv materiallar va topshiriqlar yaratish imkonini beradi, oʻyinlar va viktorinalar va boshqalar. Ushbu ishning maqsadi H5P ning funksionalligini koʻrib chiqish va talabalarning mustaqil (asinxron) ishi uchun biofizika fanini oʻqitishda H5P vositalaridan foydalanishni kuzatishdir. Maqolada oʻqitish jarayonida H5P dan foydalanish, talabalarning motivatsiyasi va biofizika fanida ularning koʻnikmalarini rivojlantirish oʻrtasidagi bogʻliqlik koʻrib chiqiladi. Tadqiqot magistratura talabalari oʻrtasida universitet sharoitidagi soʻrovnoma va ularning oʻqish samaradorligi tahliliga asoslangan. Topilmalar shuni koʻrsatadiki, biofizikani oʻqitishda H5P dan foydalanish talabalarning motivatsiyasiga nisbiy ta'sir ko'rsatdi va ularning biofizika koʻnikmalarini rivojlantirish samaradorligiga ta’sir koʻrsatishi mumkin. Ish jarayonida biofizikani sinxron va asinxron oʻqitish doirasida H5P dan foydalanish talabalar va oʻqituvchilarga mavzuni qiziqarli, interaktiv, diqqatli va samarali oʻrganish uchun cheksiz imkoniyatlarni taqdim etishi shakllantirildi.
URI: http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/9838
ISSN: 2181-4007
Appears in Collections:Thesis, Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
47.pdf1.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.