Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/11261
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Maxsudov, Valijon Gafurjonovich | - |
dc.date.accessioned | 2024-06-03T06:41:46Z | - |
dc.date.available | 2024-06-03T06:41:46Z | - |
dc.date.issued | 2024-06-03 | - |
dc.identifier.issn | 2181-1709 | - |
dc.identifier.issn | 2181-1717 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/11261 | - |
dc.description.abstract | Ushbu maqolada o‘quv jarayonini tashkil etishda shuni hisobga olish kerakki, zamonaviy birinchi kurs talabalari, qoida tariqasida, o‘ziga ishongan foydalanuvchi, virtual muhitda katta tajribaga ega, global tarmoqni yaxshi bilishi va kerakli ma’lumotlarni tezda topishi kerak. Maktabda o‘qish davrida virtual axborot muhiti asta-sekin ularning “yashash joyi” ning hukmron muhitiga aylanadi. Axborot muhiti bilan ishlash ko‘nikmalariga ega bo‘lgan yoshlar tezda o‘quv fanlari bo‘yicha bilimlarni elektron shaklda o‘zlashtirish usullariga ustunlik berishdi. Zamonaviy ta’lim usullarini qo‘llash va rivojlantirishni murakkablashtiradi. Pedagogik kadrlarni raqamli texnologiyalardan foydalangan holda ta’lim jarayoniga kiritish uchun ta’limda raqamli texnologiyalardan foydalanishni o‘rgatish, yangi avlodni joriy etish bo‘yicha metod va ko‘rsatmalarni ishlab chiqishga ko‘maklashish maqsadida pedagoglarni qayta tayyorlashning barcha bosqichlarini haqida so‘z yuritilgan. | en_US |
dc.publisher | TA’LIM VA INNOVATSION TADQIQOTLAR | en_US |
dc.subject | o‘quv jarayoni, virtual muhit, ta’limni axborotlashtirish, axborot madaniyati, multimedia texnologiya, vizualizatsiya, internet, raqamli texnologiyalar. | en_US |
dc.title | OLIY TA’LIMDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH IMKONIYATLARI | en_US |
dc.title.alternative | OLIY TA’LIMDA RAQAMLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH IMKONIYATLARI | en_US |
Appears in Collections: | Thesis, Articles |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.