Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/2268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKodirova Shoira Abdurahmanovna, Xodjanova Shaxnoza Iskandarovna-
dc.date.accessioned2022-09-26T15:03:06Z-
dc.date.available2022-09-26T15:03:06Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/2268-
dc.description.abstractHozirgi zamon talablariga mos, fan va texnikaning so‘nggi yutuqlarini o‘zlashtirgan, milliy va ma’naviy qadriyatlarimizni ta’lim tizimiga tatbiq eta oladigan o‘qituvchidan endilikda (milliy dastur) talablariga xos yangicha yondoshuv, yangicha metodika va yangicha kasb mahorati talab qilinadi. Uzoq yillar davomida umumiy va kasb ta’limi tizimidagi ta’lim jarayoni "bilim - ko‘nikma - malaka" didaktik uchligiga muvofiq deduktiv asosda qurildi.Bunda asosiy e’tibor bilimlarni o‘zlashtirishga qaratildi va bu orqali amaliy ko‘nikma va malaka talablari o‘zlashtirilishi mumkin, deb qaraldi. Ko‘nikmalarni shakllantirish jarayoni esa uzoq, ko‘p takrorlashni talab qiladien_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЎзбекистонen_US
dc.subjectSimulyatsiya, simulyatsiya texnologiyalarien_US
dc.titleSimulyatsion ta’limning amaliy mashg‘ulotlarda ahamiyatien_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Thesis, Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.5.1.Тезис Фергана Кодирова Ходжанова_18_05_2022_год.pdfSimulyatsion ta’limning amaliy mashg‘ulotlarda ahamiyati3.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.