Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3089
Title: | TIBBIYOT OLIYGOHLARIDA INGLIZ TILINI O’QITISHDA KOUCHING TEXNOLOGIYALARI |
Authors: | Djampulatova, Nigora |
Keywords: | ingliz tili, kouching, talabalar, ta’lim, maqsad |
Issue Date: | 2022 |
Abstract: | Maqola ingliz tilini o’rgatish uchun zarur bo’lgam kouching bo’yicha axborot beradi. O’zbekistonda ingliz tili o'qituvchilari de facto ingliz tili o'qituvchilari bo'lib, ularning auditoriyalaridagi ko'plab talabalar ingliz tilida gaplashuvchi emas.Ingliz tilini o'rganuvchi talabalar bilan ishlashga tayyor bo'lmagan o'qituvchilar maktabni yaxshi bilim bilan tugatgan o'quvchilarning ehtiyojlarini qondirish uchun harakat qilishi kerak. Uzoq muddatli professional rivojlanish, shu jumladantengdoshlar tomonidan bir birini to’ldirish,o’rganish (coaching) va maslahat berish o'qituvchilarga o'z sinflarida turli ijtimoiy-lingvistik sharoitlar bilan bog'liq muammolarni muhokama qilishlari mumkin bo'lgan integratsiyalangan, tuzilgan o'zaro ta'sirlarda ishtirok etish imkoniyatini beradi. |
URI: | http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3089 |
Appears in Collections: | Thesis, Articles |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8. Jampulatova N. Xalqaro konf.PDF | Ushbu maqola coaching o’qituvchilarga yordam turi sifatida tavsiflanadi. Muayyan o'qituvchilarga, ba'zan esa tilni o'rganish, o'qitish va baholashda murakkab muammolarni hal qiladigan va o'qituvchilarga tadqiqot jarayoni orqali o'zaro ta'sirning tadqiqot, o'z-o'zini tanqid qiluvchi va refleksiv tomonlarini ochadigan kichik o'qituvchilar guruhlariga taqdim etilgan birga va dialogiko’rganish ham unga misol bo’ladi. | 14.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.