Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3979
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРахимов, бобур-
dc.date.accessioned2022-10-13T07:44:27Z-
dc.date.available2022-10-13T07:44:27Z-
dc.date.issued2022-10-10-
dc.identifier.citationВестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журналen_US
dc.identifier.issn2181-7812-
dc.identifier.urihttp://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3979-
dc.descriptionKlinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarinien_US
dc.description.abstractKlinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.en_US
dc.description.sponsorshipKlinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarinien_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherВестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журналen_US
dc.relation.ispartofseries8-13;1-
dc.subjectKlinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.en_US
dc.titleKlinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.en_US
dc.title.alternativeKlinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Thesis, Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вестник 5. в печать.pdfТТа15.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.