Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3979
Title: Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.
Other Titles: Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.
Authors: Рахимов, бобур
Keywords: Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.
Issue Date: 10-Oct-2022
Publisher: Вестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журнал
Citation: Вестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журнал
Series/Report no.: 8-13;1
Abstract: Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.
Description: Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini
URI: http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3979
ISSN: 2181-7812
Appears in Collections:Thesis, Articles

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
вестник 5. в печать.pdfТТа15.56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.