dc.contributor.author |
Bekchanova Nazokat Ikrom qizi., Saidova Zilola Gadoymurodovna |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-15T08:31:07Z |
|
dc.date.available |
2024-01-15T08:31:07Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/10186 |
|
dc.description.abstract |
Ta’lim integratsiyasi bir nechta fan va fanlarni yagona o‘quv dasturiga kiritish, fanlararo
aloqalarni rivojlantirish va talabalarga bilimlarni har tomonlama tushunishni anglatadi. Bu o‘qituvchilar o‘rtasidagi hamkorlikni rag‘batlantiradi, tanqidiy fikrlashni rivojlantiradi va o‘quvchilarning bilimlarni Real senariylarda qo‘llash qobiliyatini oshiradi. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Ўзбекистон, Тошкент |
en_US |
dc.subject |
ta’lim integratsiyasi, fanlararo ta’lim, hamkorlikda o‘qitish, talabalarga yo‘naltirilgan yondashuv, yaxlit ta’lim. |
en_US |
dc.title |
TA'LIM INTEGRATSIYASINING AYRIM MASALALARI |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |