dc.contributor.author |
Kodirova Shoira Abdurahmanovna, Xodjanova Shaxnoza Iskandarovna |
|
dc.date.accessioned |
2022-09-26T15:03:06Z |
|
dc.date.available |
2022-09-26T15:03:06Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/2268 |
|
dc.description.abstract |
Hozirgi zamon talablariga mos, fan va texnikaning so‘nggi yutuqlarini o‘zlashtirgan, milliy va ma’naviy qadriyatlarimizni ta’lim tizimiga tatbiq eta oladigan o‘qituvchidan endilikda (milliy dastur) talablariga xos yangicha yondoshuv, yangicha metodika va yangicha kasb mahorati talab qilinadi. Uzoq yillar davomida umumiy va kasb ta’limi tizimidagi ta’lim jarayoni "bilim - ko‘nikma - malaka" didaktik uchligiga muvofiq deduktiv asosda qurildi.Bunda asosiy e’tibor bilimlarni o‘zlashtirishga qaratildi va bu orqali amaliy ko‘nikma va malaka talablari o‘zlashtirilishi mumkin, deb qaraldi. Ko‘nikmalarni shakllantirish jarayoni esa uzoq, ko‘p takrorlashni talab qiladi |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Ўзбекистон |
en_US |
dc.subject |
Simulyatsiya, simulyatsiya texnologiyalari |
en_US |
dc.title |
Simulyatsion ta’limning amaliy mashg‘ulotlarda ahamiyati |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |