DSpace Repository

Simulyatsion ta’limning amaliy mashg‘ulotlarda ahamiyati

Show simple item record

dc.contributor.author Kodirova Shoira Abdurahmanovna, Xodjanova Shaxnoza Iskandarovna
dc.date.accessioned 2022-09-26T15:03:06Z
dc.date.available 2022-09-26T15:03:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.uri http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/2268
dc.description.abstract Hozirgi zamon talablariga mos, fan va texnikaning so‘nggi yutuqlarini o‘zlashtirgan, milliy va ma’naviy qadriyatlarimizni ta’lim tizimiga tatbiq eta oladigan o‘qituvchidan endilikda (milliy dastur) talablariga xos yangicha yondoshuv, yangicha metodika va yangicha kasb mahorati talab qilinadi. Uzoq yillar davomida umumiy va kasb ta’limi tizimidagi ta’lim jarayoni "bilim - ko‘nikma - malaka" didaktik uchligiga muvofiq deduktiv asosda qurildi.Bunda asosiy e’tibor bilimlarni o‘zlashtirishga qaratildi va bu orqali amaliy ko‘nikma va malaka talablari o‘zlashtirilishi mumkin, deb qaraldi. Ko‘nikmalarni shakllantirish jarayoni esa uzoq, ko‘p takrorlashni talab qiladi en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Ўзбекистон en_US
dc.subject Simulyatsiya, simulyatsiya texnologiyalari en_US
dc.title Simulyatsion ta’limning amaliy mashg‘ulotlarda ahamiyati en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account