dc.contributor.author |
Djampulatova, Nigora |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-11T10:05:21Z |
|
dc.date.available |
2022-10-11T10:05:21Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3089 |
|
dc.description.abstract |
Maqola ingliz tilini o’rgatish uchun zarur bo’lgam kouching bo’yicha axborot beradi. O’zbekistonda ingliz tili o'qituvchilari de facto ingliz tili o'qituvchilari bo'lib, ularning auditoriyalaridagi ko'plab talabalar ingliz tilida gaplashuvchi emas.Ingliz tilini o'rganuvchi talabalar bilan ishlashga tayyor bo'lmagan o'qituvchilar maktabni yaxshi bilim bilan tugatgan o'quvchilarning ehtiyojlarini qondirish uchun harakat qilishi kerak.
Uzoq muddatli professional rivojlanish, shu jumladantengdoshlar tomonidan bir birini to’ldirish,o’rganish (coaching) va maslahat berish o'qituvchilarga o'z sinflarida turli ijtimoiy-lingvistik sharoitlar bilan bog'liq muammolarni muhokama qilishlari mumkin bo'lgan integratsiyalangan, tuzilgan o'zaro ta'sirlarda ishtirok etish imkoniyatini beradi. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
ingliz tili, kouching, talabalar, ta’lim, maqsad |
en_US |
dc.title |
TIBBIYOT OLIYGOHLARIDA INGLIZ TILINI O’QITISHDA KOUCHING TEXNOLOGIYALARI |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |