dc.contributor.author | Бобоева З.Н. | |
dc.date.accessioned | 2022-10-11T12:14:44Z | |
dc.date.available | 2022-10-11T12:14:44Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3222 | |
dc.description.abstract | Ҳозирги кунда таълим тизимининг асосий мақсади ижодий фикрлайдиган ва эркин фикр юритувчи мутахассисларни тарбиялашдан иборат. Ижодий фикрлашни ривожлантириш - таҳлил, синтез, таққослаш, умумлаштириш, таснифлаш, режалаштириш, теранликни, тасаввурни ривожлантиришни таъминлайди. Таълим усулларини танлашда дарснинг мазмунини, мақсади, вазифаларга мувофиқлигини эътиборга олинганда кўзда тутилган самарага эришилади. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Узбекистан Ташкент | en_US |
dc.subject | ПАТОЛОГИК ФИЗИОЛОГИЯ,ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВЛИК ХУСУСИЯТИНИ | en_US |
dc.title | ПАТОЛОГИК ФИЗИОЛОГИЯ ФАНИНИ ЎҚИТИШДА ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВЛИК ХУСУСИЯТИНИ ШАКЛЛАНТИРИШ УСУЛЛАРИ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |