dc.contributor.author |
Mamatqulov B.M., Avezova G.S. |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-12T07:00:45Z |
|
dc.date.available |
2022-10-12T07:00:45Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
личностно-ориентированное образование и его виды, формы обучения, инновационные методы, инструментыличностно-ориентированное образование и его виды, формы обучения, инновационные методы, инструменты |
en_US |
dc.identifier.issn |
2181-7812 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3529 |
|
dc.description.abstract |
Oliy ta’lim tizimida yuqori sifat va samaradorlikka er ishish eng avvalo ta’lim jarayonining qanday tash kil etilganligi, o‘quv-uslubiy ishlarning zamonaviy talablar ga qay darajada javob bera olishi bilan baholanadi. Ta’lim tizimini doimo isloh etish, o‘qitish usul va vositalarini tako millashtirish, ta’lim mazmunini boyitish bugungi kunning muhim talabidir |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.subject |
личностно-ориентированное образование и его виды, формы обучения, инновационные методы, инструменты. |
en_US |
dc.title |
Методы, средства и формы личностно-ориентированного образования в высшей школе |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |