| dc.contributor.author | Рахимов, бобур | |
| dc.date.accessioned | 2022-10-13T07:44:27Z | |
| dc.date.available | 2022-10-13T07:44:27Z | |
| dc.date.issued | 2022-10-10 | |
| dc.identifier.citation | Вестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журнал | en_US |
| dc.identifier.issn | 2181-7812 | |
| dc.identifier.uri | http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3979 | |
| dc.description | Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini | en_US |
| dc.description.abstract | Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. | en_US |
| dc.description.sponsorship | Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | Вестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журнал | en_US |
| dc.relation.ispartofseries | 8-13;1 | |
| dc.subject | Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. | en_US |
| dc.title | Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. | en_US |
| dc.title.alternative | Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. | en_US |
| dc.type | Article | en_US |