DSpace Repository

Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari.

Show simple item record

dc.contributor.author Рахимов, бобур
dc.date.accessioned 2022-10-13T07:44:27Z
dc.date.available 2022-10-13T07:44:27Z
dc.date.issued 2022-10-10
dc.identifier.citation Вестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журнал en_US
dc.identifier.issn 2181-7812
dc.identifier.uri http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3979
dc.description Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini en_US
dc.description.abstract Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. en_US
dc.description.sponsorship Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журнал en_US
dc.relation.ispartofseries 8-13;1
dc.subject Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. en_US
dc.title Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. en_US
dc.title.alternative Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account