dc.contributor.author |
Рахимов, бобур |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-13T07:44:27Z |
|
dc.date.available |
2022-10-13T07:44:27Z |
|
dc.date.issued |
2022-10-10 |
|
dc.identifier.citation |
Вестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журнал |
en_US |
dc.identifier.issn |
2181-7812 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3979 |
|
dc.description |
Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha
talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari;
talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya
texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini |
en_US |
dc.description.abstract |
Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha
talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari;
talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya
texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini
takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning
axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. |
en_US |
dc.description.sponsorship |
Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha
talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari;
talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya
texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вестник Ташкентской медицинской академии Научно-практический журнал |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
8-13;1 |
|
dc.subject |
Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. |
en_US |
dc.title |
Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. |
en_US |
dc.title.alternative |
Klinik fanlarni o‘qitish muammolarini amalga oshirishga “Tibbiyotda axborot texnologiyalari” va “Biotibbiyot muhandisligi” kurslarini joriy etish bilan quyidagi ta’riflar asosida yondashish taklif etiladi: prognoz qilish usuli boʻyicha talabalar bilimining pastligi sabablari; talabalarni tahlil qilish uslubiga oʻrgatishning asosiy qarama-qarshiliklari; talabalarga modellashtirish usulini oʻrgatishning uslubiy tizimining o’ziga xos xususiyatlari; axborot-kommunikatsiya texnologiyalari va biotibbiyot muhandisligi usullaridan foydalanishni nazarda tutgan holda ta’lim texnologiyalarini takomillashtirishning asosiy tamoyillarini amalga oshirish yoʻllari; oliy oʻquv yurtlarining tibbiyot yoʻnalishlari boʻyicha aloqa va muhandislik tayyorlashning kasbiy va klinik yoʻnalishini ta’minlash xususiyatlari; boʻlajak shifokorning axborot, aloqa va muhandislik tayyorgarligini metodik ta’minlashni rivojlantirish asoslari. |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |