dc.contributor.author |
Bazarbayev, Muratali |
|
dc.contributor.author |
Xayitova, Yulduz Davlatovna |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-12T05:29:38Z |
|
dc.date.available |
2024-01-12T05:29:38Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-29 |
|
dc.identifier.issn |
2181-4007 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/9838 |
|
dc.description.abstract |
H5P (HTML 5 toʻplami) - bu veb-brauzerlar va veb-platformalar, xususan LMS Moodle (ta’limni boshqarish tizimi, virtual o'quv muhiti) uchun plagin boʻlib, u taqdimotlar, videolar, audio, matnlar, tasvirlar asosida interaktiv materiallar va topshiriqlar yaratish imkonini beradi, oʻyinlar va viktorinalar va boshqalar. Ushbu ishning maqsadi H5P ning funksionalligini koʻrib chiqish va talabalarning mustaqil (asinxron) ishi uchun biofizika fanini oʻqitishda H5P vositalaridan foydalanishni kuzatishdir. Maqolada oʻqitish jarayonida H5P dan foydalanish, talabalarning motivatsiyasi va biofizika fanida ularning koʻnikmalarini rivojlantirish oʻrtasidagi bogʻliqlik koʻrib chiqiladi. Tadqiqot magistratura talabalari oʻrtasida universitet sharoitidagi soʻrovnoma va ularning oʻqish samaradorligi tahliliga asoslangan. Topilmalar shuni koʻrsatadiki, biofizikani oʻqitishda H5P dan foydalanish talabalarning motivatsiyasiga nisbiy ta'sir ko'rsatdi va ularning biofizika koʻnikmalarini rivojlantirish samaradorligiga ta’sir koʻrsatishi mumkin. Ish jarayonida biofizikani sinxron va asinxron oʻqitish doirasida H5P dan foydalanish talabalar va oʻqituvchilarga mavzuni qiziqarli, interaktiv, diqqatli va samarali oʻrganish uchun cheksiz imkoniyatlarni taqdim etishi shakllantirildi. |
en_US |
dc.publisher |
Gumanitar va tabiiyanlar jurnali |
en_US |
dc.subject |
H5P, biofizikani oʻqitish, interaktiv, LMS, motivatsiya, HTML5, talabalarning mustaqil ishi. |
en_US |
dc.title |
YANGI DARAJA: H5P PLATFORMASINING INTERAKTIV KONTENTI VA TALABALARNING BIOFIZIKANI OʻRGANISHGA MOTIVATSIYASI |
en_US |
dc.title.alternative |
YANGI DARAJA: H5P PLATFORMASINING INTERAKTIV KONTENTI VA TALABALARNING BIOFIZIKANI OʻRGANISHGA MOTIVATSIYASI |
en_US |