dc.contributor.author |
Toshxo`jayeva Patima, Axmedova Maloхat Ergashevna |
|
dc.date.accessioned |
2022-10-11T11:55:56Z |
|
dc.date.available |
2022-10-11T11:55:56Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.uri |
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/3205 |
|
dc.description.abstract |
Kuzatishlardan ma‟lum bo„lishicha, xalqaro til o„qitish metodikasida nutqiy ko„nikmalarni rivojlantirish asosiy masalalardan bo„lib, uni amalga oshirish o„quv topshiriqlari sifatiga ko„proq bog„liq bo„lmoqda. Xalqaro tajribadan ma‟lumki, modul-kredit tizimi o„zining bir qator afzalliklariga egaligi bilan ajralib turadi. Bunda talabaga ta‟lim berish uni mustaqil ishlashga yo„naltirish ekanligi zamonaviy talablarga nihoyatda mos keladi. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Узбекистан |
en_US |
dc.subject |
konsepsiya, kommunikativ aloqa, “til tashuvchisi” |
en_US |
dc.title |
KREDIT-MODUL TIZIMIDA MUSTAQIL O‘QUV TOPSHIRIQLARINING DIDAKTIK, PRAGMATIK USULLARI |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |