Abstract:
Ушбу услубий тавсиянома таббий таълим жараёнида педагогик технологияларни куллашда узига хос томонлари буйича маълумотлар ёритилган. Клиник фанларни укитишда педагогик махорат хамда талабаларнинг фанга булган кизикишларини инобатга олган холда интерфаол усулларни куллашда кузатилган ижобий натижалар тахлил килинган. Тавсия килинаётган интерфаол усулда информацион, инновацион, коммуникатив ва верификадион ёндошувлар асосида талабаларни назарий, амали{} билимларини мустахкамлаш билан бир каторда илмий изланувчанликка йуналтириш буйича тавсиялар берилган. Услубий тавсиянома тиббий олий таълим муассасалари пофессор-укитувчилари педагогик амалий фаолиятида куллаши учун мулжалланган.