DSpace Repository
Значения кейс-технологий в обучении студентов на кафедре фтизиатрии
Login
DSpace Home
→
Tashkent Medical Academy Library
→
Thesis, Articles
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Значения кейс-технологий в обучении студентов на кафедре фтизиатрии
Парпиева Наргиза, Ходжаева Мавлюда Массавиров Шерали
URI:
http://repository.tma.uz/xmlui/handle/1/306
Date:
2018-03-10
Abstract:
Педагогические кейс-технологии в обучение — это об- учающе-контролирующие системы, что значительно отличием их от других систем обучения и единой методической системы.
Show full item record
Files in this item
Name:
Значения кейс-тех ...
Size:
104.7Kb
Format:
PDF
Description:
Значения кейс-тех ...
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
Thesis, Articles
[10346]
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Advanced Search
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register